Yoga

we breath  we arch  we meditate                                                                                         

As “dancing people” we are certainly aware of Yoga’s impact on the physical body through lengthening, tonifying, equilibrating the muscle-bone chains, yet we go beyond the mere exercise in our practice.
To train and stimulate the subtle energy-part within us by simply doing, we use sound, breath and meditive states to bring us towards a more complete path of about who we are.

This Yoga class is part of our company training and we very welcome externs.
It is a required a minimum of knowledge of yoga asanas as we do not teach but practice during this session.

Please contact us if you are interested in or want to have more information


respiriamo  inarchiamo  meditiamo

                                       

Come “danzanti” siamo consapevoli dell’impatto che lo Yoga ha sul nostro corpo fisico, attraverso il lavoro di allungo, di tonificazione e del mettere in equilibrio le catene muscolo-scheletriche. La nostra pratica si estende comunque oltre all’esercizio ginnico.
Tramite il semplice fare e il cosciente utilizzo del suono, del respiro e degli stati meditativi alleniamo e stimoliamo la parte energetica più sottile dentro di noi prendendo così una via di ricerca più completa sul chi siamo.

La classe di Yoga del martedi è parte del training della compagnia e gli esterni sono benvenuti. È richiesto un minimo di conoscenza delle posizioni Yoga siccome non insegniamo ma pratichiamo durante la sessione.

 

Yoga Training company  open to externs
Tuesday h. 9.00 – 10.15
starting 16 October

per avere più informazione vi invitiamo a contattarci
tel: + 39 347 05 33 121